Woning In geval van schade

In geval van schade

Vereenvoudigde formaliteiten

Hulp nodig bij een schadegeval aan uw woning?

Alvorens enige andere maatregel te nemen, contacteer Mondial Assistance op +32(0)2 773 61 05 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Wilt u een schadegeval aangeven (waterschade, diefstal, brand, schade aan anderen, enz.)?

U kan op ieder moment in enkele stappen uw schadegeval online aangeven.
Om dit te doen logt u in op uw persoonlijke klantenzone*.
*. U kan er eveneens nuttige documenten toevoegen bij uw aangifte (foto’ van de schade, facturen, ...).

* Indien u nog geen toegang hebt tot uw persoonlijke klantenzone of u uw wachtwoord vergeten bent, contacteer uw adviseur of klik hier

Of bel naar onze schadedienst Constatel op +32 (0)2 678 39 00,
maandag tot donderdag van 9.00 uur tot 12.30 uur en van 12.30 uur tot 16.30 uur, Vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 uur, om aangifte te doen van uw schadegeval.

Indien u ons toch wenst te contacteren buiten de kantooruren dan kan u een e-mail sturen naar schade@partners.be. Vergeet uw contractnummer of referentie van uw schadedossier niet te vermelden in het onderwerp van de mail.

Wilt u de voortgang van uw schadegeval volgen?

In uw klantenzone kan u op ieder moment de status en de voortgang van uw schadegeval opvolgen. U kan er eveneens bijkomende documenten toevoegen aan uw dossier.

U hebt er toegang tot informatie zoals de toegepaste vrijstelling, de uitgevoerde betalingen, de uitgewisselde documenten, ...

Geef uw schadegeval online aan

Via de website van Partners Verzekeringen

Afspraak op uw klantenzone *. Klik er op ‘Aangifte / Opvolging schadegeval’ (tab ‘MyPartners’).

Een vereenvoudigde en veilige aangifte, 24 uur op 24 beschikbaar

U kiest de aard van het schadegeval rechtstreeks online: waterschade, brand, glasbreuk, schade aan anderen, ... Het aangifteformulier begeleidt u stap voor stap bij het beschrijven van de omstandigheden en de aard van de schade.
De verzamelde gegevens en documenten worden uitsluitend gebruikt voor uw authenticatie en de behandeling van uw dossier.

Rechtstreekse ondersteuning en opvolging

Van zodra uw e-declaration gevalideerd is, zal een beheerder u de te volgen stappen meedelen. Indien nodig kan u ons ook nog steeds contacteren per telefoon.
U volgt stap voor stap de voortgang van uw dossier tot aan de definitieve afhandeling ervan.

Digitaal indienen van documenten wordt eenvoudiger

Ontbreekt er nog iets om uw e-declaration af te ronden? Geen paniek, iedere stap wordt geregistreerd. U kan uw aangifte later en op ieder moment verder afhandelen, binnen de 10 dagen na de opening.

* Indien u nog geen toegang hebt tot uw persoonlijke klantenzone of u uw wachtwoord vergeten bent, contacteer uw adviseur of klik hier.

Begin pagina